TRÖTT&SLÖTT.

idag är vi alltså lediga & fasen vad jag känner mig slö.
har inte gjort speciellt mycket idag.
plgg & blabla.

ja.

är så sjukt trött på min klass, eller snarare dansklassen. wah. frågan är ju; varför går man dans om man inte vill dansa?
eller de kanske "vill" dansa, men då förstår jag inte varför man röker etc..?
inte så många i våran klass som är ambitiösa.
ååh.
och jag känner så här; fy fan vad skönt det hade varit att gå i en klass som är seriösa med dansen & som verkligen vill!
men nejdå.

det hade varit så kul om vi hade en sammanhållning & alla umgicks på fritiden och myste. ungefär som de andra dansklasserna. men ikke.
suck.
ett & ett halvt år kvar med den här klassen.
sedan blir det att söka vidare.
balettakademin, åsa eller vad annat?
ja, det får man se!

lala.. är så trött på allting just nu.
hm.
men det ska bli kul att dansa imorrn iaf!

har sjukt mycket plugg i veckan - mindre kul.
men ja.
känner att det här inlägget inte blev nå vidare bra men.
vi kör på dagens godisar & dagens grodor. dvs good vs bad.

Dagens godisar:
- sängen! sova måste vara det skönaste som finns. verkligen!
- glögg. nu när det går mot jultider så må jag säga att jag är en trogen glöggare.
- Brisingr. Den nyaste boken i Eragon-serien. helt fast!

Dagens grodor:
- oseriösa dansare! speciellt sådana som man inte kan kommunicera med & som inte lyssnar på andras idéer. (nämner inga namn)
- PLUGG. helt sjukt galet mycket just nu.
- oborstade tänder. glömde borsta dem i morse. pest säger jag bara.

nu får inlägget bli plottrigt och fult.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0