THE WORLD'S GREATEST.

sykt bra låt! lyssnar på den om och om igen..
förstår vad han menar med låten...
hm, men aja.
dream on..

lugn dag idag. solat, spelat kubb & sen myskväll hos kaki med anette, petra & jossan :)
ni är för bra tjejer!
har blivit lite brun iaf (förhoppningsvis).
ska steka lite till imorrn.
är rätt tråkigt att jag inte kan vara ute så jättemycket i solen pga förkylningen. men det är smällar man får ta antar jag..
snart sova, antar jag. fast jag är inte så väldans trött dock.
ifall ngn ville veta.
skitintressant..

NAT.

håller på och läser ondskan just nu.
SUPERBRA bok måste jag säga! fick sådan lust att se filmen igen. den är ju ruskigt bra :)
menmen..

dajjdajj..

äh , hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0