SJUK.

it breaks my heart to say this, but...

I'M HAVING A COLD!

det är sjukt tråkigt.. feber, halsont, huvudvärk. Blablabla..
så jäkla tråkigt speciellt när jag måste kunna dansa + att det är sommarvärme ute + att det är så nära slutet.
vi ska kolla på en film imorr på eng/svenskan som jag måste kolla på, eftersom att vi ska göra ett arbete om den. ja, det kommer ju inte gå nu.
skitkul..

vill verkligen dansa! har spansk-dans i skolan som jag vill vara med på, men ikke sa nicke..
hmm, menmen.. får väl vara inne & sova el. dylikt.
hoppas jag är bätre imorrn så jag kan ligga ute & sola. vill att febern går ner så att jag iaf kan vara ute.
kommer tilbaka till skolan som en brownie.. hade inte setat fel :)

MEN VILL INTE VARA SJUUUUUUUUK.
blä.

klagaklagaklaga...

hhmmm, fett peppad för streetstar. ska bli så jäkla kul! hoppas att man knyter många nya kontakter. ska bli dritkuuul.
att få dansa varje dag, i flera timmar.
åh, jag längtar :):)

aja, nu är det pussycat dolls 2!
pusss

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0