SCRUBS..

.. kan man inte få nog av !
riktigt bra program detdär :)
fundilerar på att köpa boxarna sen när jag har tjänat peningar.
men ska nog till estocolmo med mutter snart, så lär spara till det också.
jao..

bullar är gott.
speciellt kakao-bullar <3

vill shoppa nuuuu! ett par hudfärgade/bruna gladiatorsandaler hade inte setat fel, säger jag bara :)
sen vill jag köpa lite danskläder + att jag behöver nya balettskor. de som jag har nu suger så jäkla mycket. för stora är de också..
om ni ska köpa balettskor, köp då ett par i skinn - inte av tyg. skinn sitter mycket bättre på foten tkr jag. fick pröva ett par av deborah.
så ska köpa dansskor när jag är i stklm.
fast om jag ska till gävle och hälsa på sofia, så kan jag säkert pröva ut ett par där.

ah, men nu är det scrubs, och sen soooova! :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0