YIPPIE KAI YAY MF.

trött.
tröttare.
> tröttast.

sova snart tror jag..
nästa torsdag blir bäst!
längtar dit..

fan, det går inte bra med operation slim kim.
vilken skräll..
not.
har dragit ner på portionerna iaf.
dansar, promenixar & tränar allmänt.
men det blir bra.
bara att det tar emot när man inte ser ngt resultat.
men vad kan man vänta sig såhär tidigt?
nuthinnn'...

ashlasskabas...
är så trött så jag dillar bara om massa kraffs.
och orken ligger på botten just nu.
promenerade ingenting idag dock..
abow.
men red iaf.
fast tog det lugnt med Smulis idag!
mådde så jääävla illa.
ush.

handboll på idrotten idag.
och tack vare vem.
jävla Skrig.
fifan.
hatar handboll.
och när jag blir sur & irriterad hjälper i princip ingenting.
emma märkte att jag var sur.
häll nämligen på att drämma bollfan i skallen på henne..
men så går det om man surar...
pallant.
sova så man orkar dansa imorrn..
slappdagen imorrn jao.

- Dans
- Bild
- Keramik

jobbigt.
naaaat.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0