YIHOO!

var nyss ute och gick, det var skönt!
tog en sväng förbi ica och handlade lite förnödigheter.
grönsaker, nötter & veg. mat!
gottigotti :D

och från en sak, till en annan!
johan frågade mig om jag ville gå på balen med honom.
såklart sa jag ja!
skitroligt :D
gå på bal med alla "stoooora" treor.
göj!

jao, snart blir det film (för ovanlighetens skull)..
kanske verkar som om inte mitt liv är så händelserikt, men faktiskt så är det de.
trot' eller ej! ;)
eller.. har inte gjort så mycket på helgerna på sistonde kanske..
men iaf!
och har inte haft några läxor heller, så då blir det att slappa.
skönigt.
haha, har kanske inte haft så mycket att göra ändå..
hoho.
hm, jobba på lördag iaf.
så planeringen resten av veckan :

tor.  skola. sedan dans på kvällen. plugga svenska/matte!
fre. skola. gymma. kanske inspark i falun (troligtvis inte) annars film-mys m. kompisar.
lör. jobba 11-17. gymma. sofia på kvällen! :)
sön. GK med peps. sen träna, kanske.. (a) plugga svenska.

aja, nu blir det...
aladdin.
haha :D
går igenom gamla disneyfilmer pga att datorn uppe har fuckat ur & gör så att man inte kan ladda hem filmer längre.
well, well.

pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0