YESTERDAY.

jao, helgen bit för bit :)

fredag: skola, sen stan med hanna. ut och gå, sen var jag med moa & ida på kvällen. film, mys & skvaller. de ar hos mig till 3.. så gissa om jag var trött på lördagen sen.

lördag: klockan ringde halv nio. bara att masa sig upp ur sängen och cykla till jobbet. jobba tills klockan fem. när jag kom hem var jag ut och gick en timme & en kvart. sen in, äta mat & sen ut med hunden.
sova tjugo minuter, sen duscha & göra sig iordning tillsammans med sofia. vi mötte upp igor och gick ner på stan.
kom till calles/linus lägenhet, där vi möttes av en hord av hockeybögar :)
blev att festilifesta där med en del peeps.
summan av kardemumman; en rolig ikväll!
sov hos L&C i en av deras gästsängar. sköönt. orkade verkligen itne cykla hem. var uppe till tre och snackade..
så idag är jag ganska trött.

söndag: vakna, vatten & vatten. hänga i deras lägenhet ett tag, sedan cyklade jag hem. kollat på film & ätit mat.
nu sitter jag här som en nöt.. måste egentligen plugga på svenskarecensionen..
pallant.. menmen.
börja på den snart.
sen ut & gå.
sen hem till far.
bo hos honom denna vecka :)

puss slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0