TRYSIL.

idag åker jag alltså till trysil, med mor..
ingen kunde följa med till trysil & oh boy vad mobbat det låter..
men aja, sjukdom och envisa föräldrar kan sätta stopp för ens planer. så det blir att åka bräda själv en dag & sen åka med mor min en annan. hon sa att hon kunde offra sig.
jaao. kommer hem antingen fredagkväll eller lördag förmiddag. får se.. faaaaaan.
ville ju åka med någon, speciellt kaki.
damn it då..
aja, det blir mysigt ändå. chilla med mommo & beste.
busa med ciiri, förhoppningsvis sola & bli lite brun.
på tal om det, så ska nog jag våga mig ner till solariet snart..
kanske.
tycker det är så sjukt läskigt att sola.
känns som om jag ska tappa dedär ögonskydden. så jag ligger och spänner mig, så det blir inte så skönt.
men ska försöka att lära mig att tycka att det är skönt.. :)

igår var det alfapet hos C & L. nice. fast det var bara jag och J som spelade alfapet. de andra kollade på film ist.
Torsk på Tallin visst.
orkade inte se den, den verkade så himla kass.
slaggade över hos dem & nu sitter jag här.
ska snart till gymmet också.
men måste bara bestämma mig för om jag ska sola först..
känner att jag behöver bli lite brun.

handlade lite nya saker igår, bla:

äh, jäkla blogg.se
det funkar inte att lägga upp bilder..
aja, kan visa sen när jag kommer hem från trysil.. eller senare idag.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0