SWEET..

nyss varit ute & gått. eller nyss & nyss..
skönt!
lyssnade på p3 - kvällspasset.
det är bra saker det!
hittade en "ny" stig nere vid vattnet idag (nere på mora).
jag tog den, glad i hågen att knalla omkring i en slags "skog".
ja, bad idea, säger jag bara.
för ute var det knallsvart, jag hade vita la coste skor & underlaget var lerigt & blött som satan.
så där halkade jag omrking, i mörkret och hoppades att stigen tog slut.
och det gjorde den, när Stmikael..
men ja, summan av kardemummus.
skorna och nederdelen av mina ben var urblöta & jag hade en halv sjö med gegga i skorna, resten av vägen hem.
alltså -
vandra inte på blöta stigar i mörkret.

hrrm, jao. måste göra svenskarecensionen nu. men den får bara vara max 1000 ord. det är ju ingenting..
menmen.
kanske blir en muntlig redovisning också. får se!
jäkla skitbok att göra recension på..

kom försent till balettlektionen i morse, ajjabaja!
lite pinsamt att komma in till en knäpptyst danssal, när klassen redan står uppvärmda och klara för att börja dansa.
men det gick bra!

och imorrn blir det att rida Smulan.
ska börja rida henne igen, vilken dag vet jag dock inte men..
vi lär bestämma en imorrn.
ska bli kul!
undrar om hon är lika virrig som hon var i höstas..
mor & sture ville inte att jag skulle börja rida henne igen, pga incidenten som hände i höstas.
lite läskigt..
gillar inte ljudet av hovar mot asfalt längre.
creeps me out.
gick omkull med Smulan i höstas.
ett mirakel att jag inte sitter i rullstol nu, eller värre.
ush.
kom undan med en rejäl stukning på foten, och flera ärr & variga sår..
några broskknölar fick jag också.
kan berätta ngn annan gång, men inte nu, för nu måste jag plugga.

hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0