STRESS!

jobbat idag. halv 11-19.
stressigt som f**n!
höll på att dö av huvudvärk är jag kom hem.
körde på det nyttigaste alternativet;
sybilla-mat.
riktiga hamburgare.
donkens suger.
aja..

kollar på melodifestivalen nu.
och bara för att jag vill se björn gustavsson.
kärlek till han.
bidragen är så sjukt dåliga.
man förstår inte hur annars helt ok artister kan vara så dåliga.
nej, kollar på melodifestivalen pga björn gustavsson.
en sådan man ska jag skaffa mig.
humoristisk typ.
en kille måste ha humor.
annars är det kört!
och en hjärna.
en del tjejer faller för snygga killar, som är helt dumma i huvudet.
men hur smarta är tjejerna isf då..
nej, just det.

shit, vad charlotte perelli har blivit smal :S
ser ut som ett sträck. fast ändå lika stora pattar.
aja, kul för henne att hon har bröst iaf.
till skillnad från en annan.
och okey, nu bryr jag mig inte om vilka som läser.
för det är nog redan rätt känt att jag vill operera mig när jag blir större.
men det är mitt val.
och det är inte pga av killar, utan det är för min egen skull.
så det är därför jag  är lite smått beroende av bröst.
hoho.

pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0