NOT AGAIN.

jahapp. händer samma sak som det gjorde förut ?
ska jag trilla dit?
nej, det ska jag inte.
jag vet bättre.
fast hjärnan kan vara dum ibland.
eller i mitt fall,
att man inte har ngn hjärna ibland.
nu skulle en kommentar från M kommit in i bilden i vanliga fall.
" MEN DET ÄR JU FÖR ATT DU NORSK, DE TÄNKER INTE ÖVERHUVUDTAGET. HAHAHAHA."

SKITKUL.

blir SÅ trött på att alla ska hålla på att tracka ner på norskar.
okey, de är väl itne så seriösa, men ändå.
blir så himla arg & ledsen ibland när de ska retas med mig.
eller "de".
M snarare.
men eftersom att han är kille, så fattar han inte att hans "skämt" kan såra mig ibland.
jag är inte så osårbar som jag kanske verkar.
förut spelade det ingen roll, men nu tar det.
så kan inte han sluta bara..
för jag blir bara så trött.
sluta...

kom precis på, att E är en såndär person som kan göra en tjej hur lycklig som helst.
han förtjänar verkligen världens sötaste och snällaste flickvän.
han är så himla snäll & ja, så som en kille ska vara egentligen.
när jag var liten  var jag skitkär i honom.
i flera år.
jag måste ha varit värsta sortens stalker.
men nu är vi bara kompisar :)
nej, en sådan man skulle man gift sig med, senare.
så här kommer en liten... ja, jag vet inte. text.. ;)
(om det är några singeltjejer som råkar läsa denna blogg)

E, 16 år. Snäll, söt, duktig på fotboll, kan sy & laga mat (!) & har kul humor.
den ni! :D

neeeeej, ska kolla på film nu :)

xoxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0