MÄTT SOM EN PLÄTT.

nyss ätit mat
- varma mackor.
supergott!

fast lite ovanliga.. ngt nytt recept! :)
skinka, ost, oregano, tomatpuré, grova mackor & ananas!
smaskens..

lugn dag.
är sjukt trött, så blir att lägga sig tidigt ikv!
ska snart hem till papi & klippa han.
eller raka kanske. finns inte så mycket att klippa på honom..
hm, sen fotbad & bara slappaaaa..
skulle egentligen tränat, men var så himla trött, så jag sket i det.
hade beep-test imorse.
vet inte om mitt resultat var bra direkt..
men tror inte det.
så jäkla kass kondition, så det finns inte.

och ja, H, det är den personen.
vi är allt bra lika, du och jag.. ;)
snart åker min syster till thailand & då har jag planerat på att försöka få låna hennes lägenhet.
den ligger på fridhelmsplan..
så då är det nära om du ska sova hos din bror.
fast behöver ju inte vara i systers lägenhet bara... ;)

men nu ska jag hem till papi.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0