Kuul..

är osams med S.
skitroligt..
men ja. jag är inte så himla så på henne. mest på I kanske.
eller jag är inte sur, men jag vill att hon ska vakna lite.
bara det..
orkar inte ta det nu. kanske drar en liten genomgång av jag menar när jag kommer hem.
och nu är karin, anette & petra på väg till london med sin klass.
fiiiiifaaaaan.
fuskigt!
och själv ska man snart ha matte.
skitkul.
eller inte.

ut & gå när jag kommer hem & sedan blir det street. ska bli skitkul! har inte haft street på 2 hela veckor nu :(
jävla lov..
hm.. hade dans imorse också. det gick gaaaanska bra. det var bara ja, lizette & suzette som var med.. xD sedan kollade maria, johanna & sabrina på.
bra att man kommer på danslektionerna när man går dans..
aja.

men..

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0