KUL.

jao, har inte bloggat så mycket på senaste, men har inte haft orken bara. plus att jag har fått beskedet att min kära mor läser bloggen.. så det finns inte så mycket mer att skriva om längre. kul..
aja.
snart träna, sen blir det alfapetkväll (!) med oscar , calle & the fucking linus. han är taskig.. :o
mupp :)
åh, har varit lättirriterad när jag har varit hemma i noret, men blir så himla jag vet inte..
tycker det är så jobbigt att vara hemma. vill itne bo i noret.
vill bo här, nere på stan!
så jäkla skönt att bo ensam, och nere på stan. nära till allt & alla. ingen som tjatar på mig & bryr sig och lalala.
nej, vill flytta ner på stan. ska snacka med papi ang. det..

och på onsdag blir det trysil; yessss! :D
btw, hälsade på stackars lilla johan idag.
arma krake..
krya på dig vännen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0