HAPP..

gk idag.
underbar dag.
trevligt sällskap, skinande sol, ngn minusgrad & bäst backar.
kunde inte varit bättre.
flera sådana dagar, tack!

hm.. trött som fasen nu.
och fundersam.
har kommit till insikt med en sak.
är nog lite småkär i en viss person.
har nog alltid varit,
och kommer nog alltid att vara.
men så är det med den saken.
inget man kan göra ngt åt..
men inte är man bitter för det heller!

lite sliten.
kroppen min var inte van vid så mycket luft/"bergsluft".
men det är friskt.
man blir trött, men man mår bättre.
som i trysil,
fjälluften gör så att man sover lääääänge.
sov ungefär 16 timmar första dagen på lovet, efter en hel dag på trysilfjället.
skönt.
man kan sova ut där.
- och man mår mycket bättre.
att bara komma bort från vardagen.
ta ett litet brake (break?).
ngt liknande iaf..

blir hyrfilmen "Jakten på lycka" och lite löst snart.
superskönt.
att få gosa ner sig i "Probably the best bed in the world" , äta lite godis, kolla på film och ta det lite lugnt!

hm... och efter idag får det vara ändring.
nu måste det vara nog!
vet att jag sagt så 496096 ggr.
men vill verkligen försöka.
det blir lördagsgodis, nyttig mat & bra träning helt enkelt.
för orkar inte med den här kroppen längre.
blir äcklad.
och det är så jag känner.
inte att jag bara skriver så för att få uppmärksamhet.
jag skriver det jag känner, tycker och tänker.
det här är faktiskt en blogg, och ingenting annat...
(bra observerat kim..)

nej nu ska jag... kolla runt lite.
sen blir det ett till inlägg & sen film..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0