DROP IT LIKE ITS HOT.

hohoho. dans är fasen i mig det roligaste jag vet ! :D
balett imorse.
bara jag & jenny som var där dock..
haha!
skitskönt att bara vara två pers.
Deborah hjälpte oss induviduellt och vi fick börja mer vid stången.
superkuuuul!
spände alla muskler i kroppen kändes det som.
och när jag skulle göra tem du, så ville hon att jag skull sträcka mer.
så hon visade på golvet, och tog min fot och tryckte ner i backen.
haha, det sa ett litet knak i foten, men inget hände.
annars förstår jag inte hur fan jag ska orka få ner foten till den nivån.
helt sick.
foten nuddade i backen.
svårt att förstå kanske, för de som inte dansar balett :)
men iaf..

street nyss också. kuuuul!
men det gick ganska kasst för mig.
illa!
men det är så roliiiigt :D
så jag kolar vippen.
hoho..
Magnus är bäst!
massa konstiga ljud han har för sig alltså..
"och sen kan ni shaka er... humhum.. eller vad man ska säga".
vågade inte säga ass, eller rumpa..
haha, sött.
men dansen äger :D
shoho.

fredag imorrn, yessss!
blir nog att sjukanmäla sig och följa med teater till alla skolor..
de ska uppträda :)
ska bli kul att se!
hoho :)

men nu blir det annat.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0