YO...

är på så jäkla dåligt humör..
dunno. är väl trött efter dagens slit och jobb! ;)
vill dansa, men det regnar.. (FÖR OVANLIGHETENS SKULL. DÖH..)
(och mitt rum är litet)
så kan typ inte dansa.
men ajjaa....

bleeeeh.
blehhebjfbnfobk,spbsåbds+åbp.sb.
åh, fick lov att hetsa lite bara.
och det blev ingen bio för mig heller, eftersom den av ngn konstig anledning började kl halv sju, istället för nio.
SOM DEN SKULLE HA GJORT!
men det är väl guds skull som den började tidigare..
hmm, känner att jag spyr ut masse drit, men det får inte hjälpas!

jadu.
vad gör man nu?
och måste skria in mig på ngn klass i falun & gävle.
får snacka med magnus ang. att dansa i gävle iaf.
får kolla upp i falun med!

ahaaaaaa..... yeah,..

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0