THE NOTEBOOK.

en film som jag definitivt ska se är The Notebook.
den verkar vara hur bra som helst.
har bara sett den senare halvan av filmen, så vill se den från första början.

hmmm, ja.
skulle egentligen ut & träna nu på morgonen, men tog det lugnt och slappade ist.

THATS WHAT I'M TALKIN' ABOUT!

Yeah. ute & åkte inlines igår. rätt skönt, men rätt mobbat. helt ensam åkte jag omkring inne i mora som en mupp. med musik i hörlurarna & ett dåligt humör.
menmen.
nu är det fredag iaf.
vilket betyder....

MER JOBB!

yesss.. vill på hiphopfestivalen summercamp i borlänge imorrn eftermiddag, men jobbar till klockan fem.
ska kolla vilken tid det börjar. jag hinner nog dit ändå.
men ska jobba på söndag, vilket betyder att jag kommer bli svintrött om jag ska till borlänge.
aaah, i totally love my job.
hehe, sometimes.
men ja.

never mind.

måste fixa mig lite innan jobbet (café), så återkommer snart.

None

BTW, SNYGGASTE GLAJJORNA EVER!?

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag! Kolla gärna in min blogg och webshop där rea pågår :D

2008-07-18 @ 10:56:04
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0