NYVAKEN..

..och trött som en sate. eller mja, det ser snarare ut som jag inte sovit en blund; vilket jag inte har (nästan).
igår skulle jag, anette & petra åka ner till lissan.
då fick jag & anette den otroligt briljanta idén att ta våran tandemcykel..
hrrmm, kul var det.
men det var punka på ena däcket, så det var liiiite svårt att cykla, men det gick :)
pga det så höll vi på att ramla med cykeln när vi körde över en brunn.
men aja. skitsamma.
till tröttheten så var det att jag, anette, petra, erik & lissan satt i hans rum till kvart över fyra och snackade.
hade bla en session där vi snackade om spöken..
LÄSKIGT.
speciellt eftersom att jag är HUR JÄVLA SPÖKRÄDD SOM HELST.
yes..
var inte så kul direkt..
men jag & lisspers satt och var mest rädda iaf.
kul att det finns ngn som är lika rädd för spöken som jag iaf.
hmyeah.
kom hem, satt uppe lite, och sedan somnade jag.
och vaknade kl ett idag.
hatar att sova så länge men..
skitsamma.
väntar på att modern min kan komma så vi kan åka ner på stan & lämna en film..

hell yeah.
och nu sätter jag punkt.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0