LISTEN WHAT SHE SAYS.

jag ska lyssna mer på min vän sofia.
hon har rätt i alla lägen!
bara jag som är så jäkla klumpig.
as usual..
yäyä.

och snart blir det hem till far min & fixa lite med tandemcykeln.
jag & papi plockade isär den & jag ska putsa den & sen blir det att lacka.
- eller snarare att spraya den ( i HIMMELSBLÅÅÅÅAAAA DRÖMMAR)
TIHI :)

just det, bara för att jag inte har ngt liv, så kan jag ta och berätta att jag, sture & mutti kollar på "i am legend".
som jag redan har sett en gång tidigare dock.

men ah.
undrar hur det ska bli med allt annat..
SUCK.
och stackars gumman :(
men det är för ditt bästa.
nu kanske du kan friskna till.
kommer att sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0