KUL.

ensam på en lördagkväll. enda gången man är ledig.
skitkul.
typ deppig för ingenting.
inte för jag vet vad.
tröstäta is the shit.
då blir man tjock & ännu mer deppig för att man är tjock.

blä.
dansandandnandandnansnasnsdannss...

varför är jag deppig för?
inte vet jag?
kan det vara för att jag bara äter, äter, äter & inte tränar nå.
så inte endorfinerna får nå utlopp.
för att jag saknar streetstar?
för att jag är singel och hopplös?
för att jag bara jobbar?
för att ingen vill svara på mina jäkla sms. (SKA DET VARA SÅ SVÅRT!?)
hihi.

ja, inte vet jag.
kan ju cutta mig.
som sagt, cutta in en bild från djungelboken är ju alltid fint.
yeah.

blabla.
hur fan ska jag klara mig utan alpacka-petrus, när hon väl åker till polen!?
kommer inte funka på en prick alltså :o
ingen att flumma med & snacka massa bull med :)
du är redan saknad gumman!
nästa år är det jag som hänkar på till polackernas land!
det är EN sak som är sikker. (säker; för er dumbasses som inte förstod. hahah....)

lalallalaa....

btw, det där hade man velat kunna!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0