JODDELADIHOOO...

(sunes sommar! tänkte överskriftstjosanet...)
vet inte riktigt vad jag snackar om, men det är bara ö att jag är så himla trött.
det var galet att gå upp imorse.
fick verkligen lov att släpa mig upp ur sängen.
shises.
känner att min älskade beddielibedd callar for me.
"soooooov kim, soooooooooooov".
hmmmmja.
jobba snart.
om en halvtimme börjar jag, så borde egentligen gå upp och sminka mig, men jag orkaaaaaaar inte...
dessutom är det folk här. halv tio på morgonen!?
HELLO!?
ofta man besöker ngn så tidigt på en söndagmorgon.
menmen.

var uppe lite för sent igår känner jag.
och åt alldeles för mycket.
men ja.
ska försöka bekämpa suget.
sockeraddict.
måste avvänja mig. har typ blivit som en sorts drog.
fast det kan det ju bli också.
man kan vara beroende av socker & kaffe & droger & alkohol & dans! & etc..
jag är beroene av socker.
blä på det.
men sedan när jag har avvänjt mig från det, så är jag inte nå sockersugen..
ALLS!
det är ju skitbra.
men ja, vägen dit är lite svårare.
men måste vara mer motiverad iaf.

hm, men jag får ta det sedan efter jobbet & efter att vi har varit och grattat farmor.
ja, GRATTIS farmabiffen!
dock vet jag inte hur gammal du blir.
ajjabajja...

pusshej
kim mås struts djur
grattis från en struts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0