I'M BACK.

jepp, nu har det gått ett tag.
men jag är tillbaka (i hope).
om jag har ork & lust så ska jag försöka att blogga så mycket som möjligt. ska fråga ngn om bloggdesign, för det är alltid roligare att blogga om man har en annan design..

ja, vet inte riktigt vad som händer i mitt liv..
kanske är bara nostalgisk.
vet inte.
eller kär i gamla minnen.
hm, svårt.
hänger inte riktigt med.
och maten bara krånglar, och träningen finns inte.
måste träna inför wasastafetten dock.
hmm,  yess...

det som händer i mitt liv: INGET.
varit på dansläger. sen stklm dirr när man kom hem. dirr efter stklm var det hem att jobba. är ledig idag, imorrn & på tisdag. sen jobba mer. sen stklm med mor & sture & ine ngn gång. sen wasastafetten. fast vill mkt hellre på way out west. menmen...

blä. vilket jäkla skit... vilken. är så jävla trött, så jag varken ut eller in. och skitväder är det med.

well, fuck this shit. i aint wanna live my life like this...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0