HELL....yeah?

fas'n. ramlar tillbaka i gamla sinnestämningar. INTE bra.
god.
men ändå, så är det de.
för det betyder att jag antaglgen kommer att gå ner i vikt.
OOOPS.
sa jag det högt..?
fuck that.
det är ändå min blogg.
måste skaffa kort på classgym bara.
och ut och springa.
eftersom att jag tydligen ska vara med på vasastafetten.

FAAAAAAAAAAAAAN.

vill på way out west ju :(
men.
har biljetter till coldplay nu iaf.
det är ett ljus i mörkret.
fastän jag inte diggar dem SÅ mycket.
menmen.
trevligt sällskap!
den 18 september kommer jag stå i globen och digga som satan.

blir nog hem till fadern och fixa med cykeln iaf.
så den blir färdig ngn gång..
gul kommer den att bli.
lika gul som mitt humör kan vara ibland.
men dock inte just nu..
och lite inlines blire.
yäääässssssssssssssssssssssssss.

hej

kim

Kommentarer
Postat av: hannak

Kims, du är snyggast. och vem bryr sig om någon jävla stafett XD chilla babe ;) <3

2008-07-18 @ 17:03:46
Postat av: Petra

Åh, coldplay kommer bli grymt!

Sen dan efter så blir det shopping för hela slanten :) PUUSSS

2008-07-18 @ 20:24:23
URL: http://azzurro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0