DYGNA..?

ja du, nu sitter jag framför datorn, knaprandes på lite dajm, & klockan är 04.10.
frågan är: ska man gå & lägga sig?
är så himla trött & klockan är så mycket, så det känns rätt onödigt.
ska ju ändå upp rätt tidigt för att kunna ligga och steka i solen hela dagen :)
har varit hos lissan med han, erik, anette & petra.
MYCKET trevligt sällskap må jag säga! :)
vi pratade om all möjligt och flummade tills alldeles nyss.
sånt är alltid najs :)

och imorrn är det dagen med stort D med henne. hon ska nämligen på dejt med en pöjk som nyligen gick ut gymnasiet.
kul att ngn får sig en släng av kärlek iaf.
men ja ä int bitter, ja int ;);)
haha..

imorrn slash idag ska iaf jag bli brun :) det har jag bestämt. jag ska ligga och pressa HELA DAGEN, så jag blir en cookie.
så det så.
det blir suuuper.
hrrm. dessutom så börjar min nytighetsvecka imorrn. (IGEN).
men aja. hoppas det löser sig.
måste ju ut & springa som en galning eftersom att jag ska springa vasastafetten (kanske).
får se.
9 km är mkt för lilla kimandrea, vars kondition ligger på en bottennivå, skala 10..
men ja. GOOD LUCK.

nu ska jag iaf spela lite sega tror jag :):)

goood night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0