YOU'LL NEVER SEE ME CRY.

dagens låttips: rihanna - cry

jaojaojao.
ikväll?

ska jag :

* träna
* mysa i min säng med en film
* inte tänka för mycket.

ska sluta vältra mig i deppighet nu.
allt kommer bli bra.

SOFIA, KOM HIT!
jag saknar dig som fan.
behöver dig nu.
FANFANFAN.
vad håller jag på med?
snart tar jag en paus från bloggen.

ska jobba nästa helg också.
cashcashcash.
då kan jag köpa den där skjortan & linnet, och nya skor, och en väska och sjal och etc :D
shoppingterapi..

lalala.
skojar bara.
jag mår bra! :D
shalalllaa. livet leker.
hoho.
vad trevligt.
hihi...

men skit i dagens låttips, som var där uppe.
lite för deppigt.
hm.
typ..

alicia keyes - lesson learned

den är sjukt fin!
man blir galen i den!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0