YES BOX.

tack och hej leverpastej. början för ngn, slutet för en annan.
blir galen. och ledsen. att allting ska behöva vara så svårt ibland..
detta kan sluta som ett  väldigt konstigt inlägg.

trodde det skulle fungera den här gången.
trodde verkligen det.
men då har man fel, som vanligt. fast jag ville ha rätt. ville verkligen. och innerst inne har jag nog inte gett upp. tror jag. ville få det att fungera. VERKLIGEN. och ni som inte tror mig - ni är våldtäcksmän.
vilken humor jag har.
ironi är ett roligt ord att utöva.
ironi är en daglig basis för mig. iaf nu för tiden.
om det inte hade funnits; ja då hade jag gått under.
för att jag ska kunna klara mig måste jag vara ganska ironisk. eller.. nu trasslar jag in mig själv.
i alla fall. jag har en kompis. M säger vi. Han är ironins mästare. Och jag får då smaka på den dosen. Ibland - skitkul. Annars - inte. Så egentligen måste jag sluta med att vara ironisk. För en del förstår inte sånt, och ibland är det helt enkelt inte kul. Men för det mesta *fniss*
där ser du:
ironi.

kringelikrång som i en liten kringla. och på tal om kringlor!
idag är det fettisdagen (FET-TISDAGEN).
tror du jag har ätit ngn semla då? nej, inte ett dugg.
istället har jag varit "nyttig" och smällt i mig massa frukt & nötter. pöh. min själ kanske behöver sig en semla.
men nu känns det lite för sent att äta en semla. nu är ju själva ursäkten, så att säga - wasted.
(kan förekomma engelska ord/uttryck i denna sk blogg)
men ibland behöver man en semla (semla=ursäkt) för att få vara tjock. eller iaf må bra.
och jag svamlar, "i know". fjortisuttryck ja.
men jag är ju bara 16 år också.
vad kan man förvänta sig egentligen?

datadataah. nyss när jag stod och borstade tänderna kom jag på att jag måste ha gått tillbaka i min mognad. eller hur man ska säga..
första gången jag träffade Bäret (i åttan/nian?) så tyckte han att jag var mogen. det är väl bra att vara mogen. men han menade dock tråkigt mogen.
jag tror jag sa:" det är så omoget att dricka".
okey, jag hade en poäng i det. för det är ju sant.
det ÄR omoget att dricka. iaf när man är i min ålder och neråt.
men jag kan inte förneka att jag själv gjort det.
MEN JAJA, KOM TILL POÄNGEN NUDÅ!
Jo, han tyckte att jag var rätt nördig & omogen (han är själv 20) och att jag var lite av en enstöring.
WRONG.
det är tvärtom nu kan jag ju säga.
men han hade rätt iaf. jag har gått tillbaka i mognaden.
förut skulle jag bara ha killar som var "minst 89!".
oh boy, hur f**n skulle det gå till egentligen?
eller mja kanske inte så svårt, men ja hur kul är det då?
och nu? jaaa.. kan väl säga att jag inte tänker så längre. Och så sätter vi punkt där; tack!
så iaf. saken var: Jag har inte mognat.
punkt slut.

(värdelöst inlägg föressten)

hmmm. ja. ngt mer att säga? kanske om 10 minuter.
jag återkommer.
hej.

(jag lägger ut en mogen bild på mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0