TUNGT.

herregud vilken dag. har varit helt ihopdeppad känner jag..
går omkring och ser allt genom grått filter.
dansen gick inte nå bra idag heller. var tung i hela kroppen och drogs neråt mot golvet. ville lägga mig ner och skrika.
och när man kommer hem..
går in i badrummet, drar på högsta volym på stereon, vrider på så hett vatten som jag klarar, sätter mig i duschen och började störtgrina. you heard it.
stålkvinnan visade sig inte vara lika känslokall ändå.
satt där & kände hur det heta vattnet sköljde över mig.
sköljde bort alla dumma tankar.
eller ja, försökte iaf.
för nu sitter jag här och stirrar rätt in i skärmen & tänker: vad håller jag på med?
om vi ska få fram ngt positivt av den här dagen, så är det väl att historian gick riktigt bra för mig. ngt iaf...
och dessutom ska jag jobba på lördag.
halleluja.
får ångest bara jag tänker på det.
trivs inte nå bra på Helmers..
vet inte varför, men det är bara så.
puh.
axlarna ligger nede vid backen just nu.
har precis förstått innebörden av orden: "det kändes som om all världens skit låg och tyngde på mina axlar".
och msn funkar inte heller.
dagens i-landsproblem.

sucksucksuck. ska försöka bli på bättre humör, men nu går det inte.
lättpåverkad av andra, fastän det kanske inte märks..
bah.
och är osams med M också.
skitkul.
allt går emot mig just nu.
(är inte den klagande typen, men idag får det gå)
mhrrm.. helg iaf. men den blir inte lika kul som jag tänkte mig.
blir iaf filmkväll på lördag med massa folk hemma hos mig. det ska bli mysigt.
japp.

MEN FAN I JÄVLA PERKELES HELVETES SKIT.
*host*
skulle haft en tallrik också.
att kasta i väggen menar jag.
skit att dansen gick skit.
orkade inte. humöret och kroppen flöt fram som i seg kola.
gillar bättre att ha Magnus än Maria.
sorry..
och när fan ska jag fixa bytet till dans då ? alla är helt virriga och förstår itne ett smack. speciellt inte syon. helt borta.
hon har inte alla getter i fotbollsmålet som den kvinnliga M skulle sagt.
btw, saknar henne..
och hon kommer inte hem förens nästa helg.
menmen..

skitskitskitskit.
undra hur många ggr jag kan klaga innan jag får damp på mig själv och bankar huvudet i väggen.
MAN SKA VARA POSITIV, KIM!
ängeln på min ena sida: "var positiv, allt löser sig".
djävulen på den andra: "kim, var sann mot dig själv. inget kommer lösa sig, för du är en jävla IDIOT. hör du det?!"

kan ju säga att jag lyssnar mer på Mr. djävul jao.

gah. nej.
måste försöka få upp msn, så jag kan betynga mina kompisar med mina sk "problem".

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0