TORRT SOM FAN..

..är sojabönorna jag nu smaskar i mig.
jag fick ett psykbryt. bröt upp frysen.
tror du det fanns ngn ben & jerrys ?
nej, HELT BORTA!
VAFAN!?
öppnade skafferiet.
den mörka chokladen, HELT BORTA!
VAFAN!?

så nu sitter jag här och knaprar i mig (i ren desperation) sojabönor. smakar som hundgodis.
fasen vad gott.
eller inte.
"sitt, rulla runt, skall".

kan både värma en hel familj och mata en hund med de här sk "sojabönorna". snarare pellets.
buhu.
och jag som ville ha glass.
fast det här är iaf nyttigare.
sort of..
eller jo.

och, på tal om korv, min rygg is killing me softly.
det är inte bra för mig att sitta vid datorn..
varje dag.
OH NO. nu kom jag på att dedär sojabönorna är ju fan FULLA av energi.
jag som annars inte kan sova.
hur f**n ska det gå nu då ?
herregud.
okey. inget god natt för mig ikväll alltså.
kommer till skolan som en zombie imorrn..
kuul.
inte för att det är ovanligt men..
hm.

hatar att inte kunna sova. man ligger i sängen och vrider sig. lakanet virar sig flera varv omkring en & kväver all önskan om att kunna sova.
tankarna virvlar omkring i huvudet & gör det omöjligt till en natts sömn.
puh..

en liten insändare:
snart har jag ätit upp hela sojabönspåsen. hundpellets eller ej, jag är desperat.

hm.

ett nytt tema:
"det var bättre förr".
för det var det tamefan.
barndomen.
glassarna.
godiset.
(finns det en anledning till varför jag tar maten först?)
julkalendrarna.
livet.
alltalltallt var bättre.
så sug på den.
inga problem hade man.
man behövde inte bry som om ngnting, förutom vilken slags bakelse man skulle äta.
och nu..?
ja, vet inte.
hysteri kring allting.
då var det så lätt.
"har jag chans på dig..?"
en liten lapp med "ja", "nej", eller "vet inte".
sött!

MAYDAYMAYDAY. SATTE NYSS EN SOJJABÖNA I HALSEN!
det är farliga saker det där..
men jag lever.. som ni kanske märker.
på fredag i mora tidningen:

"16årig flicka dödad av sojaböna".

den ultimata döden.

men nej, nu pladdrar jag. nu ska jag sova.
"sova".

god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0