TO DO LIST.

  • Prata med Lena & syon imorrn agn. bytet till dans.
  • Skriva CV till Orsa GK & Mora Strand.
  • TRÄNA DANS!!!
  • lämna in min hjärna till en shrink.
  • rensa datorn & ladda hem nero.
  • plugga engelska & matte som en jävla gnu.
  • Maila Rick ang. Brighton (sagt i en vecka nu)
  • Prata med Sture ang. Mora Mast.
  • Sluta äta så förbaskat mycket mat hela tiden (MEN DET ÄR JU SÅ GOTT MED FRUKT!!!!!)
  • eeh. massa andra saker som jag inte kommer på nu.

sitter och lyssnar på en grease-platta som jag fick när jag var yngre. man blir då glad av musiken. vill bara dansa!
HAHA, på tal om dans. jag och Selmet ska på linedance på måndag. fattar du: LINEDANCE! haha, vi och alla oldies.
på med bootsen och cowboyhattarna... xD
sen blir det att slagga hos henne. så ska vi ta en tur ner till gymmet och dansa :D ska bli superkul!
hrrrmmm.
sen blir det nog dans i falun på tisdag kväll! ska bli kul det med :D
dansadansadansa!!!!

det enda roliga just nu..
:)

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0