TIO MINUTER SENARE..

.. som lovat. here i am againg, back and.. nej, skitsamma föressten.
lite väl entusiastiskt där kanske..
hrm. ja, vad ska man ta upp nu? världsfrågor? till exempel som att det snart är alla hjärtans dag. eller kanske "alla-jag-har-ingen-pojkvän-så-jag-får-lida-dagen".
i mitt fall då.
sen finns det väl 395834064306 jävlar där ute som kan skatta sig lyckliga av att ha en pojkvän.
men vill gud ge kim ngt fint? inte en jävla chans.
för gud (han finns egentligen inte, enligt mig. så det här makes no sense egentligen) hatar mig.
listen up folks. inte direkt en nyhet, men ändock.
nu tror ju inte jag att gud finns. men det är lite kul att busa.
för OM han nu finns, så hatar han mig. seriöst. han hatar mig så sjukt mycket. det är som om han tar  "THE FINGER" och pekar på mig. all hans jävla hat, som för den delen kan bero på vad som helst, det strålar ner på mig.
och då undrar jag "gud", varför ? varför väljer du att pointa ditt enorma finger på just mig?
varför inte ngn annan? tex som en ateist? eller en nazze? eller en våldtäcksman/kvinna?
WHY ME?
okeyokey, jag erkänner. jag kanske inte har gillat dig (faktum=jag tror inte på dig), men är det ett så stort skäl?
och förlåt för att jag fick ett hysteriskt utbrott förra veckan och skrek massa dumma ord mot dig?
och hm.. ja, massa veckor innan för den delen.
men struntsamma.
för grejen är:
kan inte du hjälpa mig en endaste gång?
(eller okey, flera ggr, men vi börjar lätt)
jag behöver din hjälp!!!!!!!!!!!!!!
eller vänta, spola tillbaka.
vad sitter jag och dillar om?
dagen jävla i-landsproblem.
har jag cancer ? nej.
är jag svältande? nej, långt ifrån för sjutton.
sover jag på gatan? nej, bortsett ifrån om jag ngn gång skulle vilja testa.

så varför, VARFÖR dillar om detta?
JO, för vänta. vad var det timbuktu sa?
att alla problem, är problem. fastän de är stora eller små? aiight? have i right?
jag vet inte, men iaf. det var det jag menade.
så lilla kära gudeligud, hjälp mig nu. iaf så att mitt alla hjärtans dag blir lite roligare än vad den brukar.
och nu ska jag sova.

kan dagen med stort D bli rolig i år? det återgår att se. tamtamtam. spänningen stiger....
puss.


Kommentarer
Postat av: KRISTINA

längtar inte heller direkt till den 14de uush :/

2008-02-05 @ 23:25:08
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: Batten

Trevligt å läsa din inlägg :D

2008-02-06 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0