SYKT UTTRÅKAD..

..är jag. lala. kul filmkväll.. ;)
eller den kunde varit roligare.
med en bättre film.
och en piggare kim.
just nu vill jag bara mysa ner mig i sängen och titta på en bra film.
vill ha lite nya filmer!!
men min dator har dampat sönder så det går typ inte att ladda hem filmer längre.
får be ngn kompis komma hit och hjälpa mig.
I kanske ? han är ju teknisk av sig iaf.
jag är sykt oteknisk när det kommer till datorer.
eller iaf att inte belamra den med virus & massa skit.
hm.

vill se:

* tears of the sun
* sweeney todd
* stealth
* step up 2

ja etc..
men kommer inte på vilka fler jag vill se nu.
är så himla många!
puh.. men ja.
annars får jag be ngn supernerladdare att ladda hem lite filmer åt mig :)
typ M..
fast ja. det går ju inte.
för vi är osams.
kul.
aja. struntsamma.
tänkte sammanställa (eller ngt liknande) en lista om: *trumvirvel* mig.
för att inviga min "dagbok" på riktigt.
man skriver ju alltid en lista i sin dagbok :)
och dessutom gillar jag att prata om mig själv, så det funkar perfekt.. xD
hmm... ja.

Namn: Kim Andrea E..
Smeknamn: puh.. Kimmay, Kimmi, Kimsan, Whimsan, Kimpan, Kimpelimp, KB Kim.. etc. kärt barn har många namn..
Ålder: 16 år & 4 månader. ca..
Längd: 1.70 cm
Vikt: 60 kg.. nej gram.
Fav. mat: KÖTT. råstekta pot. pepparsås & sommarsallad.
Fav. siffra: 6.. mina kompisar garvar antagligen nu, men ja. har nästan alltid haft det numret på tröjan.
Fav. djur: Hund! Har en hund vid namn Wille. pain in the ass när det gäller att gå ut med han, men annars är han görgosig.
Fav. färg: För tillfället; rosa. annars har det alltid varit grönt.
Fav. film: Sagan om ringen-triologin, fast and the furious-filmerna, forrest gump etc.. filmälskare!
Fav. träning: Innebandy... saknar det. har spelat innebandy i hela mitt liv förutom en kort period då jag fick slatter pga att jag var målvakt. men nu är det dans iaf.
Fav. godis: choklad <3 Ben and Jerrys & fransk nougat.
 
nej åh. orkar inte göra nå mer punkter på listan.
detta är kim andrea kortfattad.
jaaa.. ni som känner mig vet ju hur jag är.
3 k:na.

Knäpp, Konstig & Knepig.
Kelig, kryptisk, kollrig, klurig, kuckelurig, kaxig (?), kyssvänlig, knasig, kramig.

huhu.
nu ska jag vara social.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0