START, GO!

Japp, nu har jag då påbörjat min tredje (!) blogg - med förhoppning om att detta ska gå bättre. Jag bryr mig inte ett skvatt om det är ngn som läser den här bloggen. Det är som en dagbok; den ville du inte att ngn skulle läsa eller hur?
Men för mig spelar det ingen roll om det skulle råka ramla in ngn här ibland. Det är väl bara kul isf !

Dilliedidill. Mitt humör är inte på toppen just nu. Har blivit förkyld - igen. Den här gången tack vare min kära moder & Sture. Det är som en ond cirkel i våran familj. Vi smittar varandra. Skitkul.
Så ingen träning för min del här inte!
Trist. Märker direkt hur mitt humör påverkas av träningen. Blir nästan direkt deppig om jag inte får träna. Fast sen beror det väl på andra saker också.

Puh.

Att inte förstå.
Ush för det.
Man grubblar ihjäl sig om och om igen. Tänker alldeles för mycket.
Kunde jag gjort på ngt annat sätt? Hur menar den personen när den säger så? Eller inte säger så för den delens skull.
Hundra tankar flyger kors och tvärs genom mitt huvud. Som små bin surrar de omkring och skapar oreda. Skolan är inte att tänka på. Den går då åt helvete känns det som nu. Och vad gör jag? Sitter vid datorn som värsta sortens nörd.

Har väl inte så mycket att göra i skolan just nu; förutom matten. och den går då käpprätt åt helvetet.
Mattelärare sökes?
Om ngn finurlig typ råkar klicka sig in på min blogg, som är bra på matte - ja, då kanske det är precis DU! som passar för jobbet. Ödet ?
HJÄLP MIG. detta är ett hopplöst rop på hjälp efter en bra mattelärare.
Kanske är dags att slå ihop sig med ngn som går natur?
Då skulle jag iaf få höga betyg i matte.
Det är sådana pris man får ta ;)

diddelidi. snart får jag ett "serious meltdown". går under jorden kanske man kan säga. Fy fan vad skönt det vore att få ta en tallrik och kasta den rätt in i en vägg. eller bättre: att få krossa en glasruta.
Release the anger.
Vet nu innebörden av låten "Release me". Den handlar då inte om en salgs asfaltsblomma, eller om ett hav som stormar i ett glas. Den handlar om all jävla vrede i världen som bara vill ta sig upp till ytan.
Bubblan spräcks.
Och på samma sätt har jag spräckt oskulden på denna blogg. nu ska jag äta.

tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Johan

Naturarae FTW! XP

2008-02-08 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0