SKOLAN

Yup, nu sitter man i skolan då..
på stmikaels oerhört snabba och moderna datorer.
naaat.
tar ca 465 år för datorn att tänka.
blir galen!
precis haft engelskaprov.
gick helt ok.
fick psykbryt på massa glosor dock.
när man vet att man kan ordet, men får hjärnstillestånd & glömmer av ordet helt.
DET är störande kan jag säga.
man vill bara dunka huvudet i bordet och skrika..
hm, får se sen hur det gick!

imorse var vi på badhuset med klassen.
simmade 30 längder.
skönt!
sen efteråt cyklade jag till Mora Hälsan och frågade efter min ipod.
och gissa vad?
DE HADE HITTAT DEN!!!! :D
så nu har jag fått min älskling tillbaka! yeeey!
så himla lycklig!
vädret är strålande.
sol & lagomt kallt.
är sams med nusnäsmuppen.
precis hittat min ipod.
simmade imorse.
gjort klart engelskan!
bara en sak som kunde vart bättre.
men det tar vi inte..
nu tjuvkikar isabelle över min axel,så dags att sluta ;)


pyss


Kommentarer
Postat av: Johan

Yay..kim är glad å bra igen!^^
Såg dej typ en halv sekund i matsalen! :o

2008-02-12 @ 17:06:21
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0