PAJJ..

min kropp pajjar ihop snart.
varför?

- magen krånglar
- igår/idag har jag mått svinilla. spydde igår.
- hade frossningar igår.
- ryggen rasar ihop snart.
- ont i ledbandet som ligger bakom knäet.
- benhinnorna värker som fan.

infekterad?

puh.

allting på en och samma gång.
började gråta på jobbet idag.
fast jag gick och gömde mig.
man vill ju inte dirr gråta inför kunderna..
orkar inte med allting just nu.
så ska snart och träna, så jag blir glad.
springa, så endorfinerna utlöses!
det blir bra..

allt kommer bli bra...


Kommentarer
Postat av: Johan

Aj fan...vi får väl hoppas att du piggnar till snart. :/

2008-02-09 @ 19:44:27
Postat av: kim

vem är denne johan?

2008-02-09 @ 19:55:06
Postat av: Johan

Adressen kanske kan ge svaret?

2008-02-10 @ 17:00:54
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0