ORKANT..

..med det här just nu.
har engelska prov på tisdag & matteprov på torsdag.
det kommer gå käpprätt åt skogen.
försökte nyss plugga engelska.
det gick ju skitbra..
och i matten ligger jag efter 12 sidor (Om inte mer).
har inte kunnat koncentrera mig de senaste veckorna.
allting har varit upp och ner.
lovet kommer som en befrielse, det vill jag lova!
vill umgås med härliga människor & göra mysiga saker.
få upp gnistan igen!
blir att jobba på vasaloppet iaf..
3 pass, eller ngt.
lindrigt!
ska bli kul att träffa nya människor.
se deras glädje.
"du är en ängel!" har man ofta fått höra från främmande människor.
man blir glad av sådana människor.
som precis åkt ett vasalopp, men fortfarande kan vara trevliga.
jag hade dött efter någon mil.
men sen är inte jag ngn skidåkare heller.
har varit! när man var liten tävlade man i lilla vasaloppet, terrängtävlingar etc..
roliga minnen..

sen blir det trysil också!
har friluftsdag den 22/2.. efter det blir det att stanna kvar hos bestefar och bestemor.
träffa ciiri också!
den hunden <3
kommer hem på söndagen och får åka direkt till ett jobb som skidinlämningsmänniska..
sen vet jag inte vad lovet kommer att ge mig.
roliga dagar, får jag hoppas på iaf!
sen 3 veckor efter sportlovet har vi påsklov.
då blir det nog mycket brädåkning iaf.
kläppen hoppas jag på.
det blir super! :)

men nu gnäller mitt ego till syster, så jag får gå ut.
hon är ett pain in the ass ibland.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0