NEJ.

gillar inte den här känslan.
den är så bekant.
från ett annat år, från en annan dag.
trodde man skulle kunna slippa det.
jag prövade att flyga, men föll platt.
ush.
skulle pröva att äta mat nyss.
gick inte.
jag som annars vräker i mig.
magen pallar inte.
om jag äter för mycket kommer jag kasta upp det.
fan sofia. jag behöver dig nu.
du förstår mig så väl.
och M.
Fan ta dig M..
jag behöver dig också.
fan x 48546
men det hjälper inte att jag svär.
gud hatar mig bara ännu mer.

oh boy.
ska iaf och gymma med bäremo.
ska försöka.
är orkeslös.
men bra iaf.
försöka få bort lite tankar.
det bästa är att dränka sig själv i jävligt hög musik & ett hårt träningspass.
rensa upp lite.

image5

crime scene.


Kommentarer
Postat av: Johan

Aj fan...må så där lät ju inte så trevligt. Men grym med kameran iaf! (Y)

2008-02-08 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0