INSIKT.

japp.
nu har kim andrea kommit fram till en sak.
min framtida man är antingen en norrlänning eller en sjökapten.
det låter bra.
framtiden ser ljus ut, så att säga.

nej. inga killar för min del.
och inga tjejer heller..
man skulle varit bisexuell.
för då har man ju mycket större valmöjligheter.
åt båda hållen, liksom.
men jag är straight.
tanken att kunna bli kär i en tjej klickar inte i min hjärna.
nej, det är killar som gäller för mig!
sen, de som är bisexuella, lesbiska, eller gay.
ja, kul för er :)
bara man är glad så.
tycker det är så himla töntigt med killar som är "rädda" för homosexuella.
ungefär som om de tror att en homosexuell kille ska komma fram och antasta dem.
löjligt.
och kristdemokraterna sen då.
de kan stoppa upp sitt fjantsnack i arslet.
att inte homosexuella ska få gifta sig.
de har väl all rätt till det.
suck.
samhället alltså.
man är inte en sämre människa bara för att man "spelar för det andra laget".
men vissa tycker ju det.
men det är de som har poblemen.
suck.
som när mark levengood var i mora för att ta körkort.
- och blev nerslagen av några nöts.
moget.

nej, nu blir det jurassic park II och en chokladmuffin för min del.
and my body keeps swelling.
för att pröva på sig lite svengelska.

image10

jag vill ha vår.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johan

Är det du som är bäst på smarta texter lr vad?!

2008-02-28 @ 19:44:40
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0