I HATE.

just nu hatar jag.
jag älskar att hata så att säga.
allting.
allting kan dra åt helvete.
ensam är stark.
så fan heller.
men nu får det fan bli så.
aldrig mer ska jag släppa på spärrarna.
skal.
ett hårt skal ska skydda mig.
för nu har jag tröttnat.
nu ska kim fanimej bli ensam är stark.
inget ska få göra mig illa.
nu vägrar jag.
jag vägrar att må som jag gör.
och allt annat som tynger ner mig, ja, det kan ju dra åt skogen.

alldeles för många ggr.
nit.
på nit på nit.
och ingen ska få komma innanför mitt skal.
fast på samma sätt är jag kanske skörare än ngnsin nu.
och jag behöver..
ja, vad fan behövs det för att få ur mig ur den här skiten.


update.
fan, skit i det skrev där uppe.
allt är bull.
fast hade velat att det var så som jag skrev där uppe.

vad gör man när hela ens liv rasar ihop till en liten hög med skrot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0