I GOT PROBLEMS..

ja, som svar på harsolles fråga (?)

klart jag har. om vi nu snackar om samma sak ?
killar alltså.
för här har ni singeln nr uno.
det är något fel på min hjärna.
om jag börjar gilla en kille, eller iaf tror det, så går det bra ett tag.
sen när själva killen börjar gilla mig mer seriöst, får jag kalla fötter och avslutar all kontakt med honom.
och han fattar inte ett smack.

sen, ta tvärtom.
om jag (för en gångs skull) börjar gilla en kille på riktigt, ja då är det han som får ngn slags knäpp & cuttar kontakten.
att det aldrig ska funka.
såååå...
jag kommer nog förbli singel ett bra tag till.
suck.

aja.
orkar inte bry mig om killar just nu ändåså.
eller, så säger jag jämt.
men menar det den här gången.
typ..
men sedan så är jag väl ganska flörtig av naturen.
inte mitt fel..
kanske. :)

nej, nu ska jag sova. en lång dag med brädåkning & mys imorrn.


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssn'

Kommentarer
Postat av: Johan

Okey...men, vafan man har lång tid på sig att fixa sånt där! Nu e man ung å ska ha kul..

Men du får ha de grymt imorrn! En annan åker ju till Falun å Borlänge med fam. >.

2008-02-28 @ 23:29:28
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0