HUMÖRSVÄNGNINGEN.

kim=humörssvängningsdrottningen.
iaf nuförtiden!
för nu mår jag bra.
lite olustig känsla i magen bara, men den går nog över.
dansa blir man glad av!
första danslektionen på måndag tror jag..
kommer nog gå ltie trögt i början för mig.
svårt att hänga med med alla namn och sånt.
tom dy, pligée, relivée. etc..
"men det löser sig, det gör det aaaltid".
så sant!

hoho.
jobbade idag efter skolan.
CASHISSSS...
najs.
ska jobba på lördag också!
penjerpenjer.
najs som fan!
inte världens roligaste jobb, men pengar får man iaf!
hihi.
ska fan satsa på att bli rik.
lycka till kim..
in ekonomi är fan skitdålig, rent ut sagt!

menmen..

går bra för mig på historian nu, höhö :D
lycklig..

nyss varit och dansat.
FY FAN VAD KUL DET ÄÄÄÄÄR!
hihihi :D
fast nu är det två veckors lov :(
kuk då.

hhrrrmr, slänger kanske in ett till inlägg senare.
nu ska jag dilla lite, och sen blir det en dejt med Ben&Jerry -cookie dough + en bra film!
SUPERRRRR!


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0