HEADACHE

Shises.. vilken dag..
har sovit i soffan flera timmar.
vaknat ngn gång ibland.
och nu sitter jag här och fryser som en afrikan utan kläder på nordpolen.
kan tänka mig att jag är rätt het med mjukisbrallor <3, strumpor, tofflor, en stor tisha, en orange fleecetröja, min stora hoodie, ett par vantar och en mössa.
och fortfarande frysor jag som fan.
kul.
not...
ont i huvudet har jag också.
och hela kroppen.
orkeslös ja!
träningsvärk i hela systemet.
ser ut som en hockeybög när jag knallar omkring.
"i like big buttons and i can not lie":
haha.. kung.

dagens mat har bestått av ett glas vatten, lite avslagen cola & ca 7 skorpor.
magen vill inte ta emot ngt mer.
helt uttorkad.
den nya super-dieten!
magsjuke-dieten.
funkar skitbra.
plus att man får se mycket filmer på köpet.
kollar på terminator 2!
bra film.
undrar varför jag tycker det, hehe...
fast har dock inte sett ettan eller ngn annan..
arnold schwartzenegger är grym.
i början <3
i could kill for those muscles.
suck, jag vet att jag är nerdiggg.
men det är sofias fel att jag blivit som jag blivit.
innan hon kom till mora ville jag ha " långa, smala killar ".
och hon är ihop med I.
pöhö, behöver jag säga nå mer?
nepp, skulle inte tro det.

nej, nu ska jag slänga mig i soffan och fortsätta filmtittandet.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0