FYY FAAAAN..

..vad jag är klantig!
och världens sämsta minne har jag också!
skämmigt..
japp, incidenten med min älskling var då avklarad, men ja.
vad händer då?
tro fan om jag då kommer på att jag glömt min PLÅNBOK på simhallen..
typiskt mig.
men som tur var så var det ngn vänlig skäl som hade lämnat in den i kassan.
hade gymkortet, bankkortet, mitt ID, 300 kr & ett nästan ifyllt stämpelkort på kaffestugan.
viktigt med stämpelkortet liksom..
det käraste jag hade i plånboken ;)
haha..
och nu har jag tappat bort mina vantar tror jag..
ÅH HERREGUD.
hur många vantar har jag tappat bort under min livstid egentligen?
många, kan jag ju säga dig iaf..
suck.
smart kim, smart..
förut tappade jag bort ett par hemmagjorda, stickade vantar som jag fått av min gamla mormor..
om hon får reda på att jag tappat bort dem, så kommer hon att börja gråta.
jag gillade verkligen de vantarna :(
hemmagjorda vantar är bra skit det..

hhrrm, snart tacos.
gott!
S är borta, så då blir det tacos för våran del.
han är ingen fan av tacos..
when the cat's away, the rats will play".

sen blir det hockey för min del!
M & H:s bror ska spela, så jag ska följa med henne och kolla :)
Undrar om I ska spela också?
Hmm..
aja, ska bli skönt att komma bort lite.
Prata med henne, och lyssna på mammornas tappra försök att få killarna mer peppade.
you wish..
menmen!

yup..

matteprov på torsdag.
peppa, peppa, peppa..
uuuhh...

har slutat på ridning nu iaf!
har inte velat gått på ridning de senaste veckorna..
tycker inte om gruppen + ridläraren..
kan kanske byta grupp egentligen men..
tror jag har börjat tröttna!
efter flera års havremoppsåkande, slänger jag in handduken!
kommer ändå få rida Smulan sen så!
men inga mer uteritter ensam med henne i mörkret iaf..
ush.
tycker inte om att höra hovar mot asfalt.
påminner mig om den där kvällen när jag gick omkull.
ush.
jag har bara jävligt tur som sitter här med lite ärr här och var.
kunde setat i rullstol nu.
men inte nå mer om det.
får bli i ett annat inlägg!

pusss'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0