FILMKVÄLL

har just nu filmkväll med joni, jenny & joel. de 3 j:na..
fast jag glömde hyra film, så nu sitter de och kollar på Titanic. den är bra, men orkar inte riktigt se på sen.
så jag sitter här & nördar mig.
för ovanlighetens skull..

btw, var och gymmade. eller sprang iaf. sjukt skönt!
lyckorus.
man blir så glad.
dessutom är det så himla skönt att gymma på helgkvällarna, har jag nu märkt.
för då är man antingen själv, eller så är det en eller två personer till där.
skööönt.
springa ifrån alla problem.
bara lyssna på peppmusik & kolla på discovery chanel på gymmets plattis.
yes..
men aja.

22.22
var det för ett tag sedan.
och jag har fått för mig att det funkar om man knackar 3 ggr i väggen och önskar.. xD
men det brukar faktiskt funka :D
så HAH, sofia. jag har rätt!

shalalaala.. HAHA! hittade en bild från när jag och kaki var i trysil.
mig i ett nötskal.
och mästerfotografen är kaki.



dagens tummen upp är bröst.
synd grabbar, vi har ngt som inte ni har.
som är vackert iaf..

puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Och gissa om vi grabbar är glada att ni har dom vackra tingen! ;P

2008-02-10 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0