FILM

lite komiskt..
jag har velat sett "Tears of the sun" ganska länge nu..
men min dator är knäpp, så det går inte att ladda hem filmer för tillfället.
alltså har jag inte kunnat se den.
jag tänkte kolla på ngn av våra vhs:er, och gick till hyllan för att kolla.
tror du inte du att Tears of the sun står i filmhyllan..
hur stor chans är det ? :)
men det var bara bra, för då kan jag kolla på den nu!

hmmm.. och jag är jättesugen på Ben & Jerrys - cookie dough.
fast vet inte om min mage skulle palla det. dessutom orkar jag inte åka till ica.
men glass blir det nog iaf.
fastän jag nyss ätit middag.
aja, nu ska ja se på film.

b'bye

Kommentarer
Postat av: Johan

Hihi...är det Kim som har koll på filmhyllan lr? ;P

2008-02-11 @ 20:16:59
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0