FAN.

jaha, skitkul då.
nu har jag tappat bort min ipod också..
kanske har skrivit det redan men.
glömde den antagligen på gymmet, så nu är väl ngn lycklig som fan.
jävla kuk.
jahapp.
iaf, här kommer en efterlysning.



Rosa Ipod Nano saknas. kanske ett par vita headphones också. har inte kollat..
isf är det ett par vita/rosa headphones från Scullcandy.
Du ser början på dem på bilden (sitter fast i ipoden..).
Ipoden innehåller dansmusik (mest).

Mando Diao, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, låtar från filmen "Step up", låtar från filmen "Take the lead", etc..

om ni ser den, kontakta mig snarast.
070-3471024

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad sur jag blir!!
jag hatar mora.
men fan. ingen borde ha tagit den, kan man tycka.
det gymar nästan bara äldre på Mora Hälsan.
de borde ha ett bättre omdöme, tycker man.

gosh.
sedan blir det ett aggro-inlägg mot Mora.
men nu ska jag antingen se på "Flushed away" eller "Re-animated".

so long.

Kommentarer
Postat av: Johan

Litet tips från min sida är att du ringer polishuset (28600) och hör om dom fått in din lilla älskling.

2008-02-10 @ 20:38:50
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0