FAN X 3873895976

dumma, dumma kim.
vill gömma mig i ett mörkt hörn & försvinna.
skitdag, rätt ut sagt!
har varit trött & ledsen bara.
och nu.
ja.
vill försvinna in i ett stort mörkt hål.
att det alltid ska drabba mig.
alltid, alltid, alltid.
JÄVLA GUD I HIMMELEN!
kan du inte göra så att det funkar för mig ngn gång då?
nej, så fan heller.
det aset.
skicka mig till helvetet, ist för att få mig att känna så här kasst.
jag vill verkligen inte må som jag gör.
jag försöker ändra på det & tänka positivt,
MEN DET GÅR INTE.
trodde att det skulle hjälpa att jag hängde lite med M & I efter skolan idag,
men ikke.
och det hjälpte inte att springa heller.
bara lite isf.
fuckfuckfuckfuck.

och imorrn är det matteprov.
killing me softly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0