DYK I.

trodde inte jag skulle känna såhär igen. exakt ett år sedan. "2008 kommer bli så JÄVLA bra!!!"
MY ASS, FUCKHEADS.
inga år är fan bra.
tror martin har rätt ang. mig.
han spådde mig i handen idag.
"du kommer troligen ha en deppression i tre år. du är i den nu".
ja, han har fan rätt.
men jag orkar inte må såhär.
så jävla jobbigt.
jag som brukar vara så glad.
men nejdå.
vill bara skrika till omvärlden:
FUCK OFF AND LEAVE ME ALONE!!

men det kan man inte göra.
men har lust.
kan inte koncentrera mig på ngt längre.
skolan går åt helvete.
min skål på keramik, ja det ser ut som om ngn har haft sperma på den.
(JÄVLA GLASYR!!)
och nej.
åt helvete med allt, känns det som.
vill bara skrika, och sparka, och slå & tappa kontrollen fullständigt.
vill göra ngt farligt.
spelar ingen roll om jag slår mig.
fan vad skönt det hade varit.
blåmärken.
är ändå så jävla van.
SLÅ.
men när jag blir ledsen så blir jag så jäkla aggressiv..
jag vill bara slå ngn hårt i ansiktet, trycka ner den mot backen. slå tills ansiktet är blodigt.
slå,slå,slå.
för jag bryr mig inte.
mig ska ni då inte våldta..
om man ska ta orden från I.
fan. hoppas ingen läser det här inlägget.
folk kan ju få för mig att jag är psykiskt störd..
no shit.

nej. ska inte vara så aggro.
sorry peeps.
bättre att dansa bort det.
och snart går jag officiellt dans!
en ljusglimt! :)


puss & klapp på kinden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0