DAS GUDT

filmen var super!
rekommenderas verkligen.
och sedan blir man lite småkär i Bruce Willis.
men jag har dock inte sett Die hard.
skämmigt..
det är en del action-klassiker som jag inte sett.
skäms lite :)
om man nu ska kallas filmälskare..

jao. kollar på my name is earl.
så jäkla kul :D
jag och E:s mamma (Y)
haha!
så coolt att hennes mamma kollar på My name is earl. :D

hm.. jao. måste nästan plugga på engelskan nu.
pfft..
orkant.
vill hellre se på scrubs. så himla bra :D
JD är superr..

åååh. och jag får ett utbrott på mig själv snart.
vill bara..
nej, jag vet inte.
måste sluta vara så feg!
våga säga vad jag känner..
suck.
i'm fallin'.
och inte på det dåliga sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0