BEGGIN'

madcon - beggin'

sjukt bra låt.

åh, uttråkad.
fanfan.
borde sova snart.
för nu kommer jobbiga tankar.
fuck..
mår illa också. ngn slags påbörjan av magsjuka?
hoppas verkligen inte det.
och peeps, vill att ni ska veta att jag inte är psykiskt instabil.
är faktiskt inte speciellt känslig.
har umgåtts så mycket med killar så jag har lärt mig att vara en riktig stålkvinna.
eller iaf, att vara tuff.
fast det har jag väl alltid varit.
klarar inte av att folk ska se mig gråta.
har ju min stolthet att värna om.
YOU'RE NEVER GOING TO SEE ME CRY.
en slags låt.
eller låtrad.
it's a harsh world..
eller inte om man bor i mora och heter kim, egentligen.
och på ett eller ett annat sätt har jag så svårt att lita på folk.
eller, både och.
för hela min uppväxt har jag varit omgärdad av människor som inte snackar skit & baktalar varandra. en bra uppväxt helt enkelt.
nu, på gymnasiet är det tvärtom.
här snackar alla skit om varandra.
känner inte att jag kan lite på ngn.
inte att kunna anförtro sig åt ngn, och sen berättar den personen inte det för ngn.
och sen har killar en tendens till att tycka det är kul att luras med mig. eller killar och killar.
M & I kanske. hatar när folk ska försöka lura mig. det värsta som finns.
blir helt olustig i kroppen.

yepp..
ska nog sova snart.
är trött som fasen!
och mår illa.. har jag redan skrivit kanske..? xD
jäkla tårta & rotfruktschips.


aaaah. blir galen!
vill inte må såhär.
men det är som om jag inte kan bestämma över mig själv.
den här känslan hade jag förra året. PRECIS SAMMA TID!
kom på det nu!!
det var vid alla hjärtans dag det också.
nej fyfan.
hatar det.
känner igen känslan som fan.
samma känsla, samma skit.
baaaah.
VARFÖR FUNKAR INGENTING!?
svara mig då.

fan...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Tittade du på Melodifestivalen? Vad tyckte du?
http://junitjej.blogg.se/1202598063_vann_rtt_lt.html

2008-02-10 @ 00:53:53
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0